Gobi March Blogs 2011

Ali cem Aktas

3

Posts

Gobi March (2011) blog posts from Ali cem Aktas

24 June 2011 04:37 am (GMT+08:00) Beijing, Chongqing, Hong Kong, Urumqi

Sevgili Dostlar;

Artik pekindeyiz klavye kullanmak birazcik zorlayici olsada paylasmak istenilen cok duygu olunca insan zorluyor butun sartlari,,,

istanbuldan baslayan ve 8 saatte ancak bitirebildigim bir aksiyon filmi Sevgili Alper ile keyifli paylasimlar birbirine benzeyen yuzlerce yolcu ses kayitlari vsvs derken pekindeyiz. insan kendine bu dunyayi gezmeye baslama vakti geldide geciyor demeden yapamiyor pekin havaalanindaki farkli kisilikleri gordugu zaman,sira bana ne zaman gelecek acaba diyede dusunuyor.
Saat 19:45 de urumchi ucusumuz vardi sozde ama artik 20;30 da bu arada interneti bulunca coskuyla kostuk tabii yaklasik 5 saattir baglanamiyoruz. Alperde karsimdan bana login id sini soruyor eee vakit kaybetmemek gerek tabii. 
Bir o kadar heyecanli bir ortam burasi insan baslamasi icin sabirsizlik ve endiseyi bir arada barindiriyor yureginde.
neyse burada saat 19;35 yaklasik 5 saat fark var.

BEN CANAVAR GiBi YiM herkese duyurulur.
Saygilarimla
Sevgilerimle

Kuzen(Ahmet Erhan) ya seni gormeden istanbuldan ayrilmak bir farkli oluyormus donuste artik annemleri ararsan selam soyle.

Comments: Total (34) comments

Posted On: 01 Jul 2011 03:02 pm

Sabah sonuçlar sayfasında isimlerinizin karşısında W harfini görünce endişelendik acaba ters giden birşeyler mi oldu diye. gerisi ayrıntı. iyi olduğunuzu duyunca sevindik. Sağlıcakla gelin yeter Ali Cem ve Alper. TEBRİKLER... TEŞEKKÜRLER...

Posted On: 01 Jul 2011 12:12 pm

Ali Cem, haberlerinizi bekliyoruz...

Posted On: 01 Jul 2011 11:57 am

Adnan abinin de dediği gibi bu azim ve cesaret pek çok kişiye örnek olacak cinsten.. Tebrik ediyorum ve başarı haberlerinizi tüm ekip olarak bekliyoruz...

Posted On: 01 Jul 2011 05:43 am

Kos AliCem KOOS!! Alper'le sen muhtesemsiniz tek kelimeyle! Avrasya'yida koscan Adim Adim la ama unutma :) Kucak dolusu sevgiler!

Posted On: 30 Jun 2011 10:01 pm

süpersiniz::) alper 71 alicem 81:)

Posted On: 30 Jun 2011 04:24 pm

Gobi'de bugün sizi 81 km ile çok zorlayacak olsa da 5.etapta gobi size süpriz yaptıve yağmur yağdıı:D Sıcaklık 37 C Alper hep bahsediyor yarışırken burada ne işim var diye düşündüğünden Alicem'in de aklından geçiyor mu bilmiyorum fakat şimdiye kadar geçmese bile bu gün geçtiğini düşünüyorum..Siz orada İlk önce kendiniz için varsınız Türkiye için varsınız......ve daha bir çok nedeniz var ki ordasınız...Herşeyden önce sağlığınıza dikkat edin güzel haberlerinizi bekliyoruz...Sevgiler

Posted On: 30 Jun 2011 02:08 pm

Senin bu cesaretin ve azmin, eminim benim gibi daha bir çok kişiye ilham olacak. Bazı şeylerin aslında göründüğü kadar uzak veya imkansız olmadığını ispatladın. Bu insanüstü maceranı heyecanla ve ilgiyle izliyoruz. Allah yar ve yardımcın olsun. Afyonkarahisar'dan selamlar.

Posted On: 29 Jun 2011 08:48 pm

aliceeeemm!!! dostum sen hep çok çılgın olaylar peşindesin! hiç bi' güç beni burdan çin'e koşmaya götüremezdi, hayranım.. -koş alicem koş!:))-

Posted On: 29 Jun 2011 08:37 am

slmm sesini duyamadık günlerdir düşündüğümden zormuş az kaldı diyip kendimizi telkin ediyoruz alperin blogtan haberlerini alıyorum iyi olduğunu biliyorum gururla izliyoruz SENİ ÇOOOOKK SEVİYORUZ FUNDA VE DORA

Posted On: 29 Jun 2011 08:01 am

Yarısı bitti yarışın diyebiliriz bence:D çok iyi gidiyorsunuz heyecanla alperin blogu takip ediyoruz ,nasıl geçt,sağlınız nasıl,bir sonra ki gün ne kaç km koşucaksınız...merak içindeyiz..başarılar

Posted On: 29 Jun 2011 07:08 am

Sizi izlemeye devam ediyoruz,iyi gidiyorsunuz,kolay gelsin

Posted On: 28 Jun 2011 11:38 pm

Kardeşim koşkoş yarısını bitirdin içte bu bol sıvı tükettin

Posted On: 28 Jun 2011 07:27 pm

alicem kardeşim... siz bir tarih yaziyorsunuz... bu sizlerin kisisel gayretleriyle oldu... emeginize saglik. sizinle gurur duyuyoruz.... sevgilerimle..

Posted On: 27 Jun 2011 07:54 pm

Tabana kuvvet Ali Cem..Kolay gelsın,başaracaksınız,Valla bızde buralarda 9 doğuruyoruz,sızlerı beklemekten..

Posted On: 27 Jun 2011 05:25 pm

abiciğim kolay gelsin inşallah başarılı olursun SANA güveniyoruz

Posted On: 27 Jun 2011 02:04 pm

Kuzencim bana ugramadan gitmene icerlesem de, amacin affettiriyor. Donuste bir aboov yapariz merak etme. Yururken etrafina bak ki anlattacin mevzu cok olsun. Biz de sana destek amacli kusadasi sahilde yuruyoruz sonra da 'yok ya cok zormus bu is' diyip ailecek takdir ediyoruz seni. Sevgiler

Posted On: 27 Jun 2011 11:28 am

Alicem kardeşim, TÜRK sporcuları için, ustaların başlattığı bayrağı, sağlıkla taşımaya devam ediyorsunuz. Likya da ki iradenin en yakın yanıklarından biri olarak, sağlık sorunu çıkmadığı sürece rahatlıkla bitirebileceğine inanıyorum, başırılar 9+ takipte :)

Posted On: 27 Jun 2011 09:59 am

Alicem harikasın inşallah sonuna kadar böyle olacak, her şey çok güzel olsun,Ahmet başkanımın Tramola atma zamanı gelmiş anlaşılan

Posted On: 27 Jun 2011 07:59 am

Dunyayi gezme sirasi bana ne zaman gelecek demissin. Ama gorunen zaten sen basladin bu ise. Bizim neden yelken diye yanip tutustugumuzuda anlarsin artik. Herkes sana kos diyor ben yuru yada kos ama BITIR diyorum. Haydi bakalim kolay gelsin.

Posted On: 26 Jun 2011 10:13 pm

Kardeşim senin sayfanda sorun olduğunu duyunca Alperin sayfasına yazdım kardeşimkoş az kaldı başaracaksın

Posted On: 26 Jun 2011 09:05 pm

Kardeşim, hocam yanımda, ne yazalım hocam diye sordum o da "koş Alicem koş " yaz dedi :). Canavar modunun devam ettiğine çok sevindik... Hocam şimdi yanımda bir felsefi söz daha söyleyip "tavşanla kaplumbağayı unutmasın" dedi. Dostum sen bizim için önemlisin önce sağlığını koru ve güçlendir, sonrasında ise başarılarını daim ettir. Biz senle gururlanmaya devam edeceğiz, sevgiler...

Posted On: 26 Jun 2011 07:53 pm

hayatım bugün yazını göremedik alperin blogtan okudum sanırım internetinde bi problem varmış ikl günü bitirdin eminim şu anda mutlu ve huzurlu bir uyku uyuyorsundur fotolardan bi fotoğrafını bulup annene gösterdim içi rahatladı telkine devamm:) biz iyiyiz sen iyi olunca dahada iyi oluyoruz dora hızlı koşsun babam diyor selamlar SEVGİLERRRRRR

Posted On: 26 Jun 2011 07:01 pm

ilk günü koştunuz.. harikasınız... canavar modunda devam:))) hadi kim tutar sizi......

Posted On: 26 Jun 2011 05:16 pm

Gobi Çölü Maratonu'nun ilk günü bu gün sonlandı...Maratonun ikinci gününde birinci günün gore biraz daha uzun bir mesafe ; 2500 m.lere ,çıkıp toplamda 44 km katedileck.İkinci günün sonunda iyi haberlerinizi bekliyor olacağız. Dualarımız sizinle...

Posted On: 26 Jun 2011 03:21 pm

usta sana rakip çıktı buradan biz alicem uçtu derdik şimdi su uçtu şelalesi çıktı sinanpaşada senden herkes haber soruyor. bu arada ozi' ye yat kalk dua et. internet sayfanı hacklemişler ozi halletti valla hemde 1 günde. senin için soğuk duş aldım ha sen ha ben. alperede bolca selamlar benden. iyi güneşlenmeler (:

Posted On: 26 Jun 2011 10:19 am

Ninen yarışmada başarılı olman için dua ediyor. Bu yarışmada başarılı olabilmen için yanında kekik yağı olsaydı başarılı olabileceğine düşünürken Koral Ailesi olarak iyi bir yerde yarışı bitireceğine bekliyoruz. Başarılar.

Posted On: 25 Jun 2011 11:52 pm

maratonun ilk gününe 5 saat kala 34.6 km. 1557 m.den 2172 m'ye koşacağınızı duyunda çok rahatladım siz bunu yaparsınız inanıyorum... alper de sen de ilk duyduğunuzda eminim ki ilk günün gerginliğini üstünüzden birazda atmışsınızdır diye düşünüyorum. merakla bekliyoruz haberlerinizi sevgiler....

Posted On: 25 Jun 2011 07:18 pm

Yarışın başlamasına yaklaşık 6 saat var büyük olasılıkla,heyacandan bölük börçük bir uykuyla gözlerini yummaya çalışıyorsundur.İlk gününü bitirmeni ve güzel haberlerini almayı bekliyoruz..

Posted On: 25 Jun 2011 01:14 pm

sevgili kocacığım bizde burdan heyecanla seni takip ediyoruz bu arada bizda hafta sonu için antalyaya geldik senin yolculuk kadar olmasada bizimkide baya ilginçti !! herkezin selamı var dora ve ben seni çoooookkkk öpüyoruz .( dora iletmemi istedi : yürü beeeeeeee )

Posted On: 25 Jun 2011 06:00 am

Zupersiniz be sizden haber almakta harkulade bir sey sabah ilk kaltigimda bakayim dedim hani suphemiz yok canavar oldugunuzdan. Hergun hayata bakisiniz degisecektir. Bu yuzden paylaşimlariniz inanilmaz onemli usta. guzel haberlere parktan (:

Posted On: 25 Jun 2011 05:59 am

Zupersiniz be sizden haber almakta harkulade bir sey sabah ilk kaltigimda bakayim dedim hani suphemiz yok canavar oldugunuzdan. Hergun hayata bakisiniz degisecektir. Bu yuzden paylaşimlariniz inanilmaz onemli usta. guzel haberlere parktan (:

Posted On: 25 Jun 2011 04:50 am

sevgili dostlar yolacikiyoruz,tel yok basimizda herseye para isteyen otel calisanlari yok bizi nasil sogusleriz diye ugrasan cinli taxiciler yor bunlara uzulmuyorumda sizlerlede bir gun geliriz insallah,,,sevgiler ben hala canavar turevindenim...

Posted On: 24 Jun 2011 01:31 pm

patron sana sonsuz başarılar. aynen konuştuğumuz gibi sakın unutma

Posted On: 24 Jun 2011 11:58 am

Abicim; havalimani col ortamina benzemiyor elbette; HEYECAN;MERAK hepsi birarada... Kosmayi ozledim...Umuyorum basarili ve etkili bir etkinlik sonrasinda sevdiklerimize; guzelim cografyamiza kavusuruz... Herkese kucak dolusu sevgiler... ALPER..

18 June 2011 12:52 pm (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk

Selam Arkadaslar ; Gobi cölü yarisinda aksamlari bu blogdan sizlere kisa bilgiler paylasmaya calisacagim,oncelikli amacim yarisi basariyla tamamlamak. Biraz tesekkurle baslamak istiyorum. ilk olarak yarismaya katilmamda ki ANA sponsor METiN HELVA ve Oglu Cetin Boztoprak Kendisiyle tanismami saglayan Baris Secer. Ellerinden geldigi olcude maddi destek olmaya calisan AFYON Belediyesi Eksik Malzemelerimin tamamlanmasinda ABD den benim icin ugrasan Osman TURUNC. illaki En kaliteli Günes kremini kullanacaksin diyip onu arastiran,bulan ve satin alan Halil AKTAN .Aksam antremanlarinda elinden geldigince yanimda olmaya calisan Cengiz Turk,Mikail Taskala,Halil Aktan... Benim icin bir internet sitesi acmamda ve yonetmemde (yonetemiyorum su an) destegini eksik etmeyen OZi'm (Oguzhan Özaltin) ismini hatirlayamadigim tum dostlarim Ruhunu benden eksik etmeyen Tum AFDOS ekibi Kocaman Tesekkurler.... Anne/Baba ilk defa 10 gun sesimi duyamayacaksiniz; Yas 32 oldu ama hala YARAMAZLiK'a devam; >Uzdugum icin cok ozur COK SEViYORUM SiZi

Comments: Total (23) comments

Posted On: 24 Jun 2011 11:43 am

Hangi birinize nasil tesekkur edeyim bilmiyorum varliginiz ve hislerinizi colde dusunecek cok vaktim olsada burada 2 kelime soylemek gerek; Sizi Seviyorum Cok Sagolun Her gece okumak icin can atacagim...

Posted On: 24 Jun 2011 08:47 am

senı neyın motıve edecegını bılıyorum...her zaman ınandıgın yolda gıttın dostum ... cogumuz bunu yapamıyoruz... devam dostum.....

Posted On: 23 Jun 2011 10:42 pm

sen gobide 1.nci günde koşarken bizde şadiye ile TOKİ'nin etrafını tamamen yürüdük :) 2.nci gün stadyumun etrafında 5 tur hızlı yürüdük :) 3.ncü gün şadiye 5 tur yürüdükten sonra pes etti.Ben ise seni örnek aldığım için :):):) 5 tur yürüyüp(hızlı bir şekilde) 2 tur koşup sonra 5 tur daha yürüdüm. Alicem dostum tüm bunları niye paylaşmak istedim.Çünkü benim hayata bakış açımı değiştirdin.Teşekkür ederim.İyi haberlerini bekliyoruz.Kendine dikkat et. ALLAH yardımcın olsun. Seni seviyoruz.:):):):):):)

Posted On: 23 Jun 2011 08:42 pm

Ne engel olabilir ki.... Kendinden başka... Başarılar...

Posted On: 23 Jun 2011 08:30 pm

Başarılar dilerim... haberlerini bekliyoruz...

Posted On: 23 Jun 2011 11:28 am

Alicem ayakların yere değmeden uça uça git gel, seninleyiz, BAŞARILAR

Posted On: 23 Jun 2011 11:26 am

Alicem ayakların tere değmeden uça uça git gel, seninleyiz, BAŞARILAR

Posted On: 23 Jun 2011 10:31 am

Ali Cem, böyle bir girişimi akılına getirmek bile olağanüstüyken, sen bir de gidip katılıyorsun daha ne denebilir ki, kendine dikkat et !

Posted On: 21 Jun 2011 10:14 pm

Kardeşim ALLAH yardımcın olsun.Sağlığına dikkat et oralarda. Dualarımız seninle .... Başarılar..

Posted On: 20 Jun 2011 03:25 pm

Sağlıcakla git sağlıcakla gel önemli olan katılmak. İkincisi başarı. kolay gelsin

Posted On: 20 Jun 2011 01:50 pm

ALLAH YARDIMCIN OLSUN CANIM BİR TANEM.

Posted On: 20 Jun 2011 10:05 am

Alicem başarılar diliyorum yaramaz çocuğa aileni habersiz bırakma iyi şanslar...

Posted On: 20 Jun 2011 09:43 am

AliCemcim Allah yardimcin olsun. Sana basarilar diliyorum.

Posted On: 20 Jun 2011 06:45 am

Önemli olan oraya gidip o yarışmaya katılmak. İnsan hayatında kaç kez yaşar ki bunu. Sen de buna cesaret ediyorsun. Güzel güzel git, güzel güzel dön....

Posted On: 19 Jun 2011 07:38 pm

biladerim keyfine bak hedefine kitlen bunuda güzellikler ve anılarla bitir kendine dikkat et gücünü dengeli kullan selamlar...

Posted On: 19 Jun 2011 09:35 am

kardeşim başaracakın adımgibieminimaman sakatlanma

Posted On: 18 Jun 2011 08:57 pm

USTAAAAA biliyorsun.

Posted On: 18 Jun 2011 06:33 pm

bol şanslar... başarılar diliyorum...

Posted On: 18 Jun 2011 11:17 am

zaten biliorum başaracağını ama yine de başarılar diliyorum... :)

Posted On: 18 Jun 2011 09:58 am

Sag saglim git sag saglim gel Ilk vatan topragi oldugu icin sana cok yabanci gelmez oralari

Posted On: 18 Jun 2011 01:49 am

başarılar kardeşim...

Posted On: 17 Jun 2011 10:06 pm

Alicem dostum yolun açık, bacakalrın kuvvetli olsun. Kalbimiz sizlerle

Posted On: 17 Jun 2011 09:09 pm

ekle ekle

18 June 2011 12:51 pm (GMT+08:00) Beijing, Chongqing, Hong Kong, Urumqi

Ya malzeme hazirliyorum annemde destek olmak icin yanimda normalde yardim etmez diye dusunuyordum... evlat onyargilari galiba 
neyse;
heyecan ve eksikler artiyor gibi geliyor insana sanki yetisemiyecegim ufff durun durun gideyim + ve  - leri toplayalim tekrar öptum:)

siddetle fotograflara bakmanizi oneririm.

sevgiler.

Comments: Total (4) comments

Posted On: 30 Jun 2011 09:55 pm

Sizi izlemeye devam ediyoruz,basaracagınıza eminiz,kolaylıklar diliyorum.

Posted On: 22 Jun 2011 06:23 am

Yolun açık olsun Başarılar dilerim

Posted On: 22 Jun 2011 06:22 am

Yolun açık olsun Başarılar

Posted On: 21 Jun 2011 04:15 am

istediginiz oldu simdi sira sende zirve seni bekliyor inancin yardimcin olsun